torsdag 3. mars 2011

Smak


I de siste årene har jeg kåret min favorittsmak. Og selv om man skulle tro det, er det faktisk ikke sjokolade! :-) Flaska med  Balsamico eddik er fra Oliviers & co. En liten gave til meg selv.. hehe.. Nydelig på laks og ser fram til å prøve den på tynn italiensk pizza med ruccola salat... mm...


I 2009 var faktisk balsamico eddik min favorittsmak mens i 2010 var det sweet chili saus som nådde høyest opp på lista. :-) hehe.. kanskje ikke helt forventa.. men likevel de beste.

Så hva blir favorittsmaken i 2011? Wasabi kanskje..

2 kommentarer:

  1. Den balsamico edikken bruker jeg også, den er supergod men SVIN dyr :-( Men jeg bruker den stort sett bare til salat og brød jeg.. kanskje jeg må utvide horisonten litt..? Hørtes spennende ut m laks.. hmm..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails