fredag 25. mars 2011

to fluer i en smekk


Jeg har vært så heldig å få to awarder denne uken!! Til tross for at jeg ikke poster så ofte innlegg for tiden. Det var veldig koselig og inspirerende!! Kanskje var det det lille puffet jeg trengte. Har i alle fall grublet på noen nye innlegg.. Tusen takk skal dere ha! :-)

Inspirerende blogg-award har jeg fått av søte Fru Kruse med bloggen Blesscount. Hun poster innlegg med fine bilder fra hjemmet, kreative løsninger, god mat og inspirerende stæsj fra nettet! Virkelig verdt et besøk folkens! :-)

Jeg ønsker å gi awarden videre til
 Catje
Fru Sinnes
Opalveien
Frk. Knapp
Artige ting

Alle disse deler sånt som er fint for både øynene, tankene og kreativiteten! Smil og takk til dere for det!

Dere får nå oppgaven og gi den videre til inspirerende blogger med under 100 følgere. (Hvis det passer! Red. anm.)


Den andre awarden jeg fikk heter Beautiful blogger.  Den fikk jeg av Tonje med bloggen Dagdrømmeren. Hun fanger vakre hverdagsøyeblikk og fester de til "papiret". Jeg møtte henne sist helg på bloggtreff i Rogaland. Tusen takk for award! :-)


I forbindelsen med awarden er det noen spørsmål jeg skal svare på og her er mine svar:

1. Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
Det er Knut Hamsun sin Benoni og Rosa. Der står det: "..døren med et rykk." Hehe veldig kort linje. Jeg lånte den på biblioteket på torsdag når jeg var der sammen med elevene.. viktig å være et godt forbilde.. hehe.. jeg lover, jeg skal lese den og like det også!
2. Hva er det siste du så på tv?
Et program om to damer med en muffinsbutikk..
3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
At en venninne heller vann i glasset sitt.
4. Når var du sist ute, og hva gjorde du da? 
Jeg var på shopping og besøk i går.. pluss at jeg skifta eksospotter på bilder.. sukk..
5. Hva har du på deg nå?
Dongeri, en grå sliten jakke og en sort topp.
6. Hva er den siste filmen du så?
Remember me
7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? 
Ja det kunne jeg godt ha gjort.

Jeg vil gi awarden videre til
Ida og Muskatt
Mrs Hardy
Tulip
Den gode feen
Fru Kruse

Ønsker alle en fortreffelig helg!!

3 kommentarer:

  1. OI!!!! TUSEN TUSEN TAKK! :) Utrolig koselig med award! Det hadde jeg aldri trodd skulle skje lille meg :)

    Klem fra Catje

    SvarSlett
  2. Så hyggelig, monica:)
    Skal ta den i morgen:)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Tuusen takk, så snilt av deg!! Veldig kjekt å få:)

    Ha ei fortsatt fiiin helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails