lørdag 22. oktober 2011

eplejakker


Denne uken har jeg hatt dilla på å hekle eplejakker. Det passet forsåvidt godt i og med at det var den internsjonale epledagen i går.. :) og den norske epledagen på mandag.. hehe..


Det har blitt mange kommentarer fra kolleger og andre. Noen synes eplejakker er noe tull, andre leter febrilsk etter en nyttefunksjon, mens de fleste synes de er så søte at det holder i lang vei.. :) De beskytter i alle fall eplene som havner i min veske mot dunk og hakk :)


Jeg har brukt heklenål 3,5, forskjellige typer bomullsgarn fra restekorga mi og fargerike knapper. Blir riktig glad av å se på dem!! Kanskje havner noen av dem ute på eplabutikken min. Foreløpig er butikken ganske tom, men jeg jobber med litt forskjellig som skal ut der etter hvert. :)


Ideen har jeg hentet fra magasinet Mollie Makes. Et blad for oss "Crafty Ladies". Jeg synes de presenterer så utrolig mye inspirerende og morsomme ting. Bladet selger de på noen Narvesen kiosker med godt utvalg, ellers er det mulig å abbonere eller kjøpe enkeltblader digitalt og til android. Denne uken kom det også en app for iphone :), og man kan nå laste ned en av utgavene gratis på iphone. Sweet!


Selv om man kan skaffe seg bladene rimeligere digitalt er det stas å ha noen i papirutgaven også.. :) Bladet er ganske nytt så det har kun vært mulig å kjøpe to utgaver i Norge. Jeg får se om det blir papir eller data i framtiden. :)

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg!
    Det er noe helt annet å holde bladene i hånda ;)

    Disse eplajakkene var kjempelekre.
    Jeg kan ikke hekle jeg, så bare nyter synet av disse. Fin kveill! :) Siw

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails